čtvrtek 11. února 2016

The Vaccines & Levi’s®

Včera jsem zaregistroval zajímavou informaci: The Vaccines se objeví na Colours of Ostrava. Pokud tyhle Brity neznáte a máte rádi přímočarý kytarový rock, doporučuji zbystřit. Tahle kapela stojí za pozornost.




Proč se o nich zmiňuji tady? The Vaccines se před rokem objevili v zajímavém projektu Live in Levi’s®. Společnost Levi Strauss & Co. v projektu představuje inspirativní lidi různých profesí z nejrůznějších koutů světa.

Právě tady jsem poprvé uslyšel úryvky z hitu The Vaccines - Handsome.

Tak bohužel ten reklamní klip a seznam videí celého projektu nedovno zmizely. :-(

Tady je kompletní klip. Podle mě je to jejich zatím nejlepší kousek a zároveň jedna z nejlepších skladeb indie scény. Potěší mě, když mi v komentářích napíšete, kolik z Vás mělo po tomhle klipu tisíc chutí nějakým způsobem "dovádět".



Doporučuji podívat se i na další klipy z projektu. V tom nejnovějším pro jaro 2016 se objeví například sympatická francouzská hudební producentka, spisovatelka a modelka Caroline de Maigret a neméně sympatická čínská umělkyně Yi Zhou.

2 komentáře:

  1. já se tak těším na Colours a dovádění :-) a teď tady hltám blog a moc mě to baví.. hlavně kapsička..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší. Bez čtenářů by tu bylo smutno. :-)

      Vymazat