středa 24. února 2016

Mercedes Marie

Pokud ženu opravdu stvořil Bůh, tak je u mě velkej frajer a zasloužil by si Nobelovu cenu za všechno.
Dnes (je přece středa) bych rád zahájil takový volný cyklus příspěvků o ženách, které mě zaujaly, ať už v džínách, nebo bez nich. Dnes něco málo o fashion bloggerce Mercedes Marii. 

Tahle plnokrevná krasavice vystudovala Kalifornskou univerzitu v Santa Barbaře a začínala svoji kariéru v New Yorku u Ralpha Laurena. Do Kalifornie se ovšem brzy vrátila, navštěvovala Fashion Institute a dnes se profesionálně věnuje designu a merchandisingu. Ve volném čase fotí pro svůj blog beyondherreality.com, který je určen především pro ženy s výrazně ženskými křivkami.



Přiznávám, že mám pro takové ženy slabost. To neznamená, že by mě zcela nechávaly chladným jiné typy žen. Jak říká povedený podvodník Zajíček v nepříliš povedeném filmu Konto separato: "Mě vzrušuje ženský rod i v gramatice." Velmi libě mi třeba zní slůvka básnířka, sochařka, překladatelka, sekretářka, správcová... Je zajímavé, že horší je to třeba se zpěvačkou nebo herečkou. Nejspíš proto, že za něco takového se dnes vydává kdekdo.


Hudební okénko dnes bude logicky patřit ženě. Zpěvačka, která si říká Alū má uhrančivé oči a stejně tak uhrančivý hlas. Před pěti lety mi pomohla vyhrát v soutěži 6,66666666666666667 kg zajímavých CD. Tímto jí tedy děkuji a nechávám zahrát písničku.



Žádné komentáře:

Okomentovat