úterý 9. února 2016

#52košil

Dnes bylo ideální počasí na focení fešn fotografií plných slunce a rozevlátých vlasů. Jenže ouha! Než se celý tým připravil, vítr přestal foukat. Nakonec se navíc zjistilo, že i s těmi vlajícími vlasy bude trošku problém. Nicméně alespoň slunečních paprsků bylo docela dost.



Proč #52košil? Tento hashtag se jednou objevil na twitteru jako protiváha hashtagu #52sukní, který měl a ještě má na této sociální síti dost velký úspěch. Moc se neujal, ale inspiroval mě k tomu, abych se tady pokusil odpovídající počet košil, které mě nějak zaujaly, zveřejnit.


Tak se na to podívejme: Na hlavě mám bekovku polské společnosti Rabionek®. Snažil jsem se ten název přeložit, ale nepovedlo se. Moje teorie je ta, že rabionek je něco mezi rabiátem a rybízkem.

Košile je bavlněná Wrangler®. Je lehká, příjemná na dotek, dobře se nosí a umím si ji představit nejen samostatně, ale i v saku. Jednou jsem v ní společensky unavený usnul.  Když jsem se ráno probudil a pohladil ji, hned jsem se cítil líp. 





Džíny jsou tentokrát Mustang® Tramper Midnight Black. O džínách Mustang jsem se tady zatím nezmiňoval, ale oblečení téhle německé společnosti patří k tomu nejlepšímu na trhu s džínami. V těchto gatích jsem jednou proseděl nekonečný a těžce stravitelný seminář. Strašně mě podržely. Neumím si představit, jak bych tu šílenost zvládl bez nich.




Boty jsou kožené NoName®.

2 komentáře:

  1. Marku konečně jsem si našla chvilku na tvůj nový módní blog a musím tě pochválit. Pobavila jsem se a zároveň vzdělala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Bez spokojených čtenářů by tady bylo smutno! :-)

      Vymazat