neděle 14. února 2016

Džíny, ženy, zpěv

Píšu tenhle blog deset dní a už mi dorazily první ohlasy čtenářů. Dorazil teda jen jeden, ale rovnou s obrazovou přílohou.



Lehkou rukou zkušené modní návrhářky je na obrázku naznačeno, co mému outfitu z jednoho příspěvku chybí.

Ano, asi na tom něco je. Nějaké lepé děvy coby křoví by konečně mohly přilákat na můj blog nějaké čtenáře. Má to ovšem několik proti. Taková modelka něco sní. No dobrá, tenhle argument si škrtám. Rozhodně by ovšem požadovala například proplacení jízdenky na vlak. Navíc je to od vlakového nádraží ještě kus cesty. Čert ví, v jakém stavu by nakonec dorazila.

Je tady taky další zádrhel. Co když by mě ty modelky na fotkách zastínily a nakonec z blogu třeba úplně vytlačily? Představte si potom fešn blok s názvem VonWrathovy džíny, na kterém budou pouze fotky modelek unavených po cestě od vlakové zastávky. To by mohlo v některých čtenářích vyvolat zmatek.

Nicméně nikdy neříkej nikdy. Nechávám tuhle možnost otevřenou. Zkusím se třeba poptat u Wranglerů. Když už jim tady propaguji košili, mohli by mě nějak podpořit. Posledně poslali pěkný obrázek, takže..., víc jim napovídat nebudu...


Wranglerovi mají docela pěkné logo. Líbí se mi jejich nášivky v košilích a bundách i kožená nášivka na džínách. I když v jejich oblečení chodím pouze po maloměstě, cítím se, jako bych se toulal po divokém západě.


Zbývá ještě ten zpěv z konce dnešního titulku. Hledal jsem nějakou muziku spojenou s firmou Wrangler. Zjistil jsem, že jejich oblečení si oblíbil třeba Bono Vox, Jared Leto nebo David Beckham. Nakonec jsem vybral Mando Diao a jejich hit Gloria. S Wrangler, pokud vím, nemají nic společného, ale jejich džíny by určitě moc slušeli jim i Glorii.



Mimochodem, Glorii v klipu hraje modelka se zajímavým jménem - Louisa Pospisil.

Žádné komentáře:

Okomentovat