středa 3. února 2016

Fashion Blogger

"Stanu se fashion bloggerem!" vypadlo ze mne jednou večer a čekal jsem výbuch smíchu nebo aspoň lehké pousmání. "Proč ne?" ozvala se nečekaná odpověď a já byl v pasti.
Ta odpověď je totiž jednoduchá a zcela výmluvná. Proč by chlap a ještě k tomu v mých (samozřejmě těch nejlepších) letech nemohl mít "modní" blog? Je docela pravděpodobné, že u nás bude nejspíš svého druhu první a být v něčem první nejspíš párkrát v životě zatouží každý z nás.

Od hlavy až k patě v oblečení od jeans.cz


Bude to částečně recese, částečně to bude míněno vážně. Vždy jsem rád nosil džíny a dá se říct, že mám už spoustu let "svůj styl". Byl jsem lumbersexuál mnohem dřív, než to začalo být in. Mám rád oblečení značek jako jsou Levi's, Lee a Wrangler, tedy tzv Velké džínové trojky. Svoje první levisky jsem si na gymnáziu sám zužoval na šicím stroji, protože tenkrát byly v módě "slimky". Tradice, která je s uvedenými značkami spojená je mi hodně blízká. Proč tedy o tom všem občas něco nenapsat? Vycouvat z toho mohu vždycky, ale mohu si pak s čistým svědomím říct to klasické McMurphyho: "Aspoň jsem to zkusil!"

Kapitola první: Na fotce výše jsem od hlavy k patě oblečený do kousků z e-shopu jeans.cz.

Šedá bavlněná čepice Lee

Černá bavlněná košile Lee

Černé triko Lee


Džíny Levi's® 511™ 

Kožený opasek Levi's®



Converse boty Chuck Taylor All Star

3 komentáře:

  1. Nie, nevycúvajte z toho! Je to sranda.
    Blog je kúúúúl, ešte sa ku nemu vrátim. Baba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za reakci. Tohle si občas potřebuji přečíst! :-)

      Vymazat
  2. Ste veľmi inšpiratívny muž. Len tak ďalej!

    OdpovědětVymazat