sobota 27. února 2016

Levi má narozeniny...

26. února 1829 se v německém  Buttenheimu narodil  Žid Levi (Löb) Strauss, který založil první společnost na výrobu džín Levi Strauss & Co.

Původně jsem měl v úmyslu napsat o něm pár faktů, pár suchých dat. Pak mě napadlo udělat to trochu jinak. Docela by mě zajímalo, co by na to tenhle chlapík řekl.


Vážený pane Levi, Vaše jméno dnes na zadku a pod pupkem nosí milióny lidí po celém světě.
Blahopřeji!


Tím bych považoval svoje blahopřání k výročí narození pana Leviho za uzavřené. Dále bych už jen bez komentáře zveřejnil pár fotografií, které mne něčím zaujaly.




Untitled by Stephan on 500px.com





Při správné oslavě samozřejmě nesmí chybět nějaká ta hezká písnička. Přemýšlel jsem koho pro tuhle příležitost vybrat. Pak jsem si vzpomněl, že džínovinu od Leviho Strausse rád nosí Damon Albarn i ostatní členové kapely Blur. Dnes tedy jeden jejich starší a jeden nový hit.



Žádné komentáře:

Okomentovat