pátek 5. února 2016

Nejoblíbenější outfit

Pokud mám popravdě napsat, jaké oblečení mám na sobě nejraději, budu dnes muset přejít od džín k jiným kouskům. Mnohem raději než do ulic totiž vyrážím do hor a do lesa. Pokud přeje počasí, jsem pak nejspokojenější, když na sobě mám jen kraťasy a tričko s krátkým rukávem.




Jsem ovšem přece ten fashion blogger, musím tedy rozebrat, co to vlastně mám všechno na sobě.

V puse a v ruce mám kousek müsli tyčinky. Oblíbil jsem si tyčinky, které se vyrábějí kousek od mého bydliště v Úsově. To je docela příjemné městečko. Najdete tu lovecký zámeček, synagogu a židovský hřbitov.


Tričko, ponožky a boty jsou Asolo. Tričko jsem dostal jako dárek při zakoupení jiných bot. Na dvou místech je na něm uvedeno GORE-TEX®. Mohu tak zelenáče udivovat konstatováním, že mám bavlněné triko Asolo s gore-texem.

Kraťasy jsou jednou třetinou kompletu, který se mi mnohokrát osvědčil jako velmi praktický. Dlouhé kalhoty Surplus jsou řešené tak, že je z nich možné rychle udělat kraťasy nebo tříčtvrťáky. Jsou z bavlny s příměsí polyesteru a mají tedy od každého toho materiálu něco. Mně připadá, že vždy to lepší.


Kolem mě je pak na fotce jesenická příroda v místě s názvem Čertova stěna. Je to úžasný kout Jeseníků. Přístup k němu je trochu komplikovaný špatnou dostupností z hlavních turistických bodů. Pokud ovšem člověk překoná tuhle obtíž, čeká ho putování hlubokými bukovými a smíšenými lesy a aniž by po cestě potkával houfy turistů, dostane se nakonec na hlavní jesenický hřeben. Tady je pak možné putovat dále po frekventovaných turistických trasách nebo odbočit z hlavní trasy a vrátit se i zpět mimo davy turistů. 

Cesta na Čertovu stěnu začíná symbolicky

Po cestě je nespočet nádherných výhledů

Zpět je možné putovat kolem divokého ramene Merty

Další fotky z cesty na Čertovu stěnu a do jejího okolí je možné vidět například na mém FB profilu.

Žádné komentáře:

Okomentovat