neděle 21. srpna 2016

200 dnů Sodomy

Dnes je to přesně 200 dnů, co jsem se stal fešn blokerem...

Nebylo to samozřejmě 200 dní nějakých prostopášností a zvrhlostí. Název dnešního příspěvku jsem si částečně vypůjčil z románu Marka de Sade jen proto, abych vyzkoušel metodu bulvárních plátků, kdy palcové titulky na obalu stonásobně přeženou obsah příspěvku, aby nalákaly čtenáře. Jsem zvědavý, jak se to osvědčí.

Dnešní "výročí" jsem se rozhodl promítnout do podoby příspěvku. Dnes si přečtete (pokud to teda budete číst) čerstvé drby k vybraným příspěvkům.


Nejstarší výrobce džínů Levi's® dělá již 163 let pořád to samé. Těžko tedy očekávat, že se něco změnilo za těch posledních 200 dní. V e-shopu jeans.cz se postupně objevuje kolekce na podzim a zimu 2016.  Jsou v ní ovšem staré dobré kousky a to se mi líbí. Levi's® je prostě společnost, které jakési lpění na tradici dobře sedí.


Italská manufaktura Scarti Lab se nemůže pochlubit podobnou historií, ale z jejich práce je cítit podobný vztah k tradici jako u Levi's®. Také Scarti Lab přišli s kolekcí na konec roku 2016. V Berlíně letost předvedli i kousky z kolekce jaro/léto 2017.


Holandští Pig & Hen mě naposledy nadchli tímhle náramkem. Černé lodní lano s "námořnickou aplikací" by se mi moc hodilo. Ještě pořád přijímám dary ke kulatinám...



Helio Ascari vytvořil další kolo - umělecké dílo. Také takovým darem bych rozhodně nepohrdl...


Mercedes Marie se nedávno vdala na Jamajce a zlomila tak srdce nejednomu fanouškovi.


Snad aby jim tu bolest trochu zmírnila, zveřejnila pár docela šikovných fotografií z jamajských líbánek. Když kliknete sem, uvidíte následující fotku moc hezky rozpohybovanou.



Ignác Hloh před pár dny představil nůž, který vám bude oplácet to, jak na něj zíráte.



Zoé Alalouch je stále stejně francouzsky francouzská a šik.


Jan Novák zkouší nové materiály a neustále přichází s nějakými novinkami. Naposledy mě zaujalo plnicí pero ze dřeva zebrano, což je těžké tropické dřevo z Kamerunu s typickými pruhy.


Tim Collins udělal fotku z dalšího holičství - z barbershopu Stay Gold a Lisa Hannigan  v pátek 19.8. představila nové album At Swim.



Julie Sariñana před pár dny navštívila v St. Tropez kavárnu Le Café. Ty kapsy čouhající ze šortek mi nejdou pod fousy, ale jí to asi odpustím. 


Jimmy Nelson  před pár hodinami zveřejnil video z indické oblasti Ladákh. Doporučuji prohlédnout celý jeho profil na YouTube. 



Wallets & Whiskey přinesli pár nových tipů pro správné chlapy a samozřejmě zase nějakou tu kombinaci whiskey (bourbonu) a kožené peněženky.


 Angelo Gallamini vousy neshodil, přestože nedávno nadhodil otázku, zda to nemá udělat.



Rachel Jensen navštívila levandulovou farmu v Sequim na Olympijském poloostrově v západním Washingtonu. Cítím tu levanduli až sem.

Idda van Munster pobývala v posledních dnech v Riu a předvedla se ve slamáku, který bych taky přihodil k těm dodatečným dárkům ke kulatinám, ale já jsem někde vyštrachal fotky, které úplně nezapadají do jejího stylu. Označil bych tenhle styl jako "dark beauty".





Chtěl jsem napsat, že Teer Wayde se připravuje na podzim, ale v Austrálii je všechno naopak a vzhůru nohama, tak si netroufám říct, na co se vlastně připravuje. Nicméně sluší jí to i v rudém kabátě.


Nejlepší nakonec. Od prvního příspěvku jsem se moc nezměnil. Prostě pořád takový starý pařez, tady starý pařez na špalku.



V dnešním hudebním příspěvku bych si trochu zaprovokoval. I já každý rok prožívám datum 21.8. S tím, co se tenkrát stalo, jsem byl doma konfrontovaný hodně brzo. Táta měl doma hromadu materiálů z těch let. Hodně brzo jsem viděl autentické fotografie, četl články v ještě "svobodných" novinách. Měl jsem možnost číst jako gymnazista Doznání Artura Londona o procesech z padesátých let. Pro srpen 1968 a následující normalizaci neumím použít jiná než příkrá slova: okupace, velezrada apod. Přesto nechci být za každou cenu protiruský. Mám rád ruskou literaturu a i další oblasti ruského umění. 
Dnešnímu datu navzdory chci dnes v hudebním příspěvku uvést kapelu, která mě před nedávnem uchvátila. Má ryze ruský název, čerpá z ruského folklóru, frontmanka se stylizuje do ruské bábušky, to vše je doplněno o velmi zajímavý moderní zvuk, elektroniku i exotické nástroje a dohromady to tvoří velmi zajimavý a originální celek:
Волга (Volga) - Ржаное жито (Rzhanoe zhito) 




Žádné komentáře:

Okomentovat