neděle 29. května 2016

Palermo, Chicago, Nový Malín

Po posledním příspěvku se objevilo několik dotazů, které lze shrnout pod jediný: "Čím se vlastně takový gardensexuál živí?"

Předpovídám, že tuto fotografii použiji v některém příštím povídání. Asi bude mít černobílou podobu.

Neměl bych ani naznačovat, ale přesto to učiním. Musím přiznat, že se mi zatím nepodařilo zpeněžit to, že jsem se stal průkopníkem nového módního trendu. Nezbývá mi tedy nic jiného než prozatím chodit do práce jako běžní smrtelníci. O jakou práci jde, to lze vyčíst z fotografií. Ve Firmě totiž platí docela přísný dress code.


Další nápovědou může být to, že jsem minulý týden vedl korespondenci s Rachel Jensen z Chicaga. Rachel je kolegyně - fashion bloggerka. Následující fotografie jsou použity s jejím laskavým svolením.




Se svým manželem Ericem žili nějaký čas v Itálii (další indicie). Eric studoval zakázkové krejčovství u slavných italských mistrů. Získal zde certifikát "Master Tailor". Rachel se věnovala designu a od první chvíle především vintage stylu. Po návratu do Chicaga spojili své profese a zájmy a založili Ateliér Jensen.


Pokud by Vás Rachel zaujala tak jako mě, můžete její fotografie najít také na sítích Facebook, Twitter a Instagram. Je rovněž dost pravděpodobné, že se k jejím fotkám ještě vrátím při jiné příležitosti.



Také v muzice dnes budeme oscilovat mezi Itálií a Spojenými státy a třicátými a padesátými léty.

Paolo Conte - Via Con Me


Tom Waits - Hold On


Cissie Redgwick - Gimme That Swing


The Speakeasy Three - When I Get Low, I Get High

Žádné komentáře:

Okomentovat