neděle 5. června 2016

Kabelky

Kabelky?! Cože?!
Pokud dnešní příspěvek čte někdo, kdo můj blog sleduje od samého počátku, určitě si všiml, že se nijak nevyhýbám občasné zmínce o ženách. Začalo to v případě nepřehlédnutelné bloggerky Mercedes Marie, posledně jsem s chutí a jejím laskavým svolením nakousl Rachel Jensen

No dobrá, to máme povídání o dámách, ale kde se u všech čertů v názvu dnešního příspěvku objevily kabelky?! 
Chtěl jsem se dnes vrátit k pokračování úvah o novém módním trendu, spíš tedy životním stylu, v podobě gardensexuála. Měl jsem v úmyslu napsat něco v tom smyslu, že žena je také pro gardensexuála neustálým zdrojem inspirace. 



Narazil jsem ovšem na dva problémy:
Neustále jsem se zaplétal do mnohokrát opakovaných frází. Také mě napadlo, jak těžké to mají vedle umělců třeba fyzikové nebo učitelé fyziky a jim podobní. Kolikrát jsem při své pedagogické praxi marně hledal inspiraci k tomu, abych budoucím zdravotním sestřičkám nějakým způsobem přiblížil fyziku. 
Nakonec jsem se tedy rozhodl doplnit do pomyslného manifestu gardensexuála jeden takový drobný bod s tím, že se jedná o další příspěvek do materiálu otevřeného a připraveného k doplnění.


Tak tedy: žena je pro gardensexuála voňavou květinou v jeho rozkvetlé zahradě pozemských rozkoší. Jejda, nepoužil tohle spojení už někdo přede mnou? Nemá ten někdo v srpnu nějaké výročí? Narozeniny, umřeniny? Není to dokonce pětisté výročí?!
Zpět k ženám.


Každá květina samozřejmé potřebuje náležitou péči. Čím ovšem potěšit květinu? Květinou? Květinou muž jistě nezarmoutí, ale není to od gardensexuála přece jen příliš předvídatelné? Gardensexuál si musí umět poradit. Pokud jej navíc zkřížíte s cenzurováno, jak bylo zmíněno posledně, je dost možné, že toho na zahradě rozkvete trochu víc než "jen" pár kosatců.


Samozřejmě jsem s dárkem v podobě kabelky nezačal jen tak bez příprav. 
"Co by tě tak potěšilo za dárek, pokud by to neměla být květina?" ptám se. 
"Ferr...," 
"Mluvím vážně, nezačínej hned s Ferrari! Nic menšího tě nenapadá? Peněženka, kabelka?" 
"Měla jsem chuť na Ferrero Roche, ale když už jsi navrhl tu kabelku..."
Výsledek vidíte na snímcích.


Další dnešní fotografie patří elegantně a stylově oblečené Rachel Jensen a byly použity s jejím svolením z blogu s docela vtipným názvem ChicagoChic. Pokud někoho z Vás zaujala, určitě doporučuji důkladnou prohlídku. 
Pokud by Vás navíc zajímalo, jak Rachel vypadá v "civilu", zde jsou dva z mála snímků, na kterých není "vintage".


Když jsem hledal dnešní hudební doprovod, chtěl jsem zařadit něco o kabelkách. Nic zajímavého jsem nenašel a pak se najednou do hlavy zavrtal neodbytný ušní červ. "Když nemáš kabelky, tak tam dej boty," řekl jsem si. Asi málokomu unikl velký hit These Boots Are Made for Walking, který zpívá dcera Franka Sinatry Nancy Sinatra. 


Autorem písně je Lee Hazlewood a počet těch, kteří prozatím nenazpívali nějakou její verzi by se dal spočítat na prstech jedné ruky nešikovného lumbersexuála.


Na konci sedmdesátých let nazpíval tuhle skladbu dokonce Nick Cave se svojí první kapelou The Boys Next Door,

https://youtu.be/bvUAPObFBLk

Lee Hazlewood inspiroval celou řadu velmi zajímavých muzikantů. Hit Sand, který Hazlewood nazpíval s Nancy, se třeba objevil na albu Halber Mensch Einstürzende Neubauten.



Další hit dvojice Nancy Sinatra - Lee Hazlewood:  Some Velvet Morning, nazpíval Bobby Gillespie z Primal Scream s Kate Mos.
https://youtu.be/Sb-SVPJM4L4


Žádné komentáře:

Okomentovat