pondělí 20. srpna 2018

Robert Plant ♫



S Robertem Plantem jsem se seznámil na jedné "diskotéce" ve Vrbně pod Pradědem. Seděli jsme spolu u stolu a řešili kvíz, který dával disžokej Ulip. On měl rád starý dobrý rock, já tenkrát ujížděl na Motörhead. Díky mým znalostem jsme kvíz vyhráli.
Tenkrát se ještě jmenoval Petr Košař a měl moc hezkou sestru Kateřinu. Párkrát jsem s ním ještě něco podnikl. Pozorný čtenář to ví, méně pozornější si to najdou.


Moc bych si přál následující hodinky. Asi napíšu Ježíškovi...



Inspirován Robertem Plantem a Led Zeppelin napsal jsem kdysi následující říkanku.

4. říjen 2013

Chtěl jsem dnes začít blues
o tom jak dívky dostat z blůz
ale že zima je po čertech
ať raději zůstanou ve svetrech


Ten veše je v mé první knize: Generátor prchavých okamžiků. Ještě mám nějaké výtisky doma.
Následuje pár skladeb, kterými chci vzdát hold tomuto velkému zpěvákovi, hudebníku a člověku.







Žádné komentáře:

Okomentovat