středa 5. září 2018

Narozeninový dort




Dnes má narozeniny několik zajímavých hudebníků. Rozhodl jsem se, že jim věnuji příspěvek na blogu. 
Padesát let je dnes bubeníkovi jménem Brad Wilk. Hrával s kapelou  Rage Against the Machine.
Podívejme se na jejich klip.



49 let je dnes synovi slavného otce. Dweezil Zappa je mistrem ve hře na kytaru. Mrkněme se na to, jak mu to na kytaru jde.




Dalším oslavencem je bubeník Buddy Miles. Poslechněme si, jak mu to bubnovalo.




Když jsem dnes jel autem po Šumperku hráli v rádiu zase Mando Diao. Poslechněme si jejich hit, než přejdeme k dalšímu oslavenci.



Chybí tu nějaká pěkná dáma. Dnes má narozeniny také jedna krásná dáma. Je to herečka, ale občas i zazpívá. Poslechněme si to.




Hlavním a především smutným oslavencem je dnes Freddie Mercury. Nechám zahrát jen jednu jeho skladbu mám na ni jednu vzpomínku.
Když dělala na mojí škole ředitelku bývalá ředitelka, každý rok se dělal "majáles". Jednou jsme dali dohromady číslo, ve kterém jsme vystupovali se svým představením my, učitelé. Namaskovali jsme se a jezdili na kolech a koloběžkách na píseň We Are The Champions. Bylo to hodně povedené a já mám tuhle píseň navždy spojenou s tímhle představením.



Žádné komentáře:

Okomentovat